Onsdag!!

Grabbarna är här igen (LYCKA!) men det blir genast ett annat tempo i huset....men ganska skönt med lite fart och fläkt och Denize har någon att springa efter. Det syns att hon blir så otroligt glad när hon ser dom <3 
 
Har haft fullt upp idag, grabbarna har haft fotbollsträning och jag hade tur att få barnvakt. Skulle egentligen på tabatan på badhuset, men vilken besvikelse när den blev instäld =( Jag som var så peppad ! Blev i alla fall en promenad runt sundet =) Sen duschning av grabbarna och isäng. Sen vi tog hem husvagnen så har grabbarna flyttat ut i den, och jag förstår dom ! GUUUUD va mysigt de är att sova där, längtar till nästa helg då vi har "husvagnsförsta" har inte bestämt var en men nånstans blire! 
 
Denize verkar INTE vilja somna ikväll! Klockan är snart 21.00 (!!) och hon sover inte. Hon lär ju vara dödstrött imorgon för hon är verkligen ingen morgonmänniska =/ eftersom dagis är stängt fredag så kommer jag jobba imorgon (är annars ledig torsdagar) men då får vi långhelg istället =) 
Nu verkar hon somnat i alla fall och klockan är 21.01....ALLDELES för sent för en bebis !
 
Hade varit skönt att vara tillbaka i Mexico nu, inga måsten, ingen matlagning, ingen städning, ingen tvätt...BARA slappa =D
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0