Long time ....

Nu var de riktigt länge sen jag skrev =/ har nog inga läsare kvar är jag rädd ?! 
Funderar i alla fall på att börja om och skriva för min egen skull =) 
Lite som en dagbok med lite bilder och diverse som kan vara roligt att läsa i framtiden.
 
Har hänt en hel del sen sist....köpt hus, blivit 3 barnsmor, gift mig .... ja en MASSA saker! Skulle ta en evighet om jag skulle radda upp det så jag börjar helt enkelt om på nytt ...
 
Idag har ÄNTLIGEN sommaren anlänt !! Första dagen jag suttit och svettats i solstolen HELA dan=UNDERBART !!! 
 
Har varit på utvecklingssamtal med Denize (1 1/2 år) idag, verkar stortrivas på dagis, vilket känns skönt =) Hon leker och tar för sig. Har även börjat prata en hel del, det bara sprutar ord ! .... några av dom: nöppna=öppna, duta=sluta, gocka=sockar....
 
Tobias och Eddy har blivit riktiga storkillar sen sist, fyller 6 och 8 år nu i Juni. Tobias går i skolan och Eddy börjar i höst (han längtar!!) Dom spelar hockey och fotboll och är med kompisar allt vad dom hinner och får =) Dom bor fortfarande hon oss varannan veckan, onsdag-onsdag, funkar super. 
 
Imorgon är de FREDAG !! =) Blir grillning hos Nina och Jon. Sen lördag blir det Westernfest på Burträskarnas hus ! 
 
Nu blir de lite bilder sen sova =)
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0