Eddy sjuk =(

Inte roligt när lillgubben är sjuk. Har haft 40 graders feber i 5 dar nu. Var till doktorn idag men de var inget man kunde medicinera, luktar urk i munnen gör han oxå =( Hoppas att febern släpper snart i alla fall. Går lite bättre för han nu när jag köpt ipren. Febern gick inte ner med alvedon! Har haft han hos mig nu så slipper Mattias ta ledigt från jobbet. Är ju lite onödigt när jag lix är hemma.

Har för övrigt tillbringat helgen i stan =) Började med en bastu o vinkväll på Skebuss i fredags, mycket trevligt!! Bra initiativ av Jonte =) Hoppas på fler ggr! Blev dock lite väl mycke dricka....men de bjuder ja på ;) lyckades lämna väskan på Olles oxå! Sovde hos Linda som var så otroligt snäll o låna ut lägenheten åt mig TACK LINDA!! På lördan gick jag o Linda på stan en sväng, hämta min väska bland annat. Köpte inget mer än middag, lax o potatisgratäng *mums* Som jag o Linda (eller Linda) lagade till =) Sen åkte vi upp till Rikard o låna hans TV o såg film ( Benjamin Button) eller va den hette ? Blev så otroligt trött så ja sov bitvis ;) Vi (eller Linda) hade även gjort en supergod kladdkaka till filmen, var mätt som FAAN! Så de blev så att ja låna Lindas säng en natt till =P Åkte på söndan o köpte ipren till Eddy innan jag begav mig hem !









Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0