Onsdag = fredag .... i alla fall denna vecka :)

Då var de kväll igen, tiden bara springer iväg. Snart är de Juni o då fyller båda pojkarna år, 3 o 5. Känns helt sjukt, var har tiden tagi vägen ?? Nästa höst börjar Tobbe skola !! 
Har i alla fall jobbat på ICA hela dagen, lite drygt att sluta kl 18 men trivs väldigt bra =) Jobbar både på ICA å städar så man får lite variation. Sen var de ju äntligen onsda så jag fick hem mina änglar =) Farmor o farfar va snäll o hämta dom på dagis eftersom ja sluta så sent. Vi har haft popcorn o myskväll, eftersom de är nästan freda idag,  så dom har precis lagt sig. Helt otroligt vad man hinner sakna dom på 1 vecka. Men nu e dom här =) Imorn blir de nog att gå till nån lekpark om vädret tillåter, Tobbe ville gå till flera så de kan jag väl gå med på. Han ville även gå på dagis lekpark, att dom inte blir less den ? 
Vi har satt upp lite grejer på väggen från Johans lägenhet sen barnen var här sist o Tobbe tyckte de va sååå fint =)

Har fått ett träningsschema av Patrik Lillbacka, är ett löpschema. Ska bli jävligt kul o testa men frågan är om han tror att jag är nån athlet ?? Såg tungt ut ... men va gör man inte för att orka tjejmilen i höst o våga visa sig ute i sommar ;) Återkommer med EVENTUELLA resultat, Tack Patrik i alla fall för träningsschemat =) 

Tobbe äter popcorn:

Edde:


Så här ser de ut när Eddy häller popcorn själv:


....å så här ser de ut när han hällt coca cola själv .. :


Tobbe kör bil :

            

Min älskling är ju som sagt o jobbar =( Lite trist men jobb måste man ha. Sen får vi längta efter varann å då är de sååååå mysigt att träffas sen =)
De e i alla fall JOHAN jag älskar mest i världen, om ni inte visste de !?




Den magiska o mest underbara ön =)



Kommentarer
frida

Haha Hejja Eddy!!! Kul att du skriver igen Sandra! =)

2010-05-12 @ 22:07:08
URL: http://[email protected]
Sandra

Jo hejja Eddy =P Känns riktigt kul att komma igång igen. Fåra sån inspiration att ta kort o dylikt =D

2010-05-12 @ 22:34:19
URL: http://sajjaw.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0