Nu så kommer de...

ett inlägg igen!

Min syster har hunnit få barn sen sist ja skrev =D En lite Hugo som vägde 2400g o var 47cm lång, född 090929. Ska dit om en stund o mysa o lukta på bebis, dom luktar ju så gudomligt gott =) Har bara träffat han 1 gång sen han föddes. Ska även äta tacos med lilla familjen.

Sen ikväll blire spinning, känns TUUUUUNGT men nått måste man ju göra. Har gått med Frida runt sundet imorse o körde Pump igår så de känns i benen! Var även o dansade i tisdags så då använde man benen med. Gick foxtrotkurs för nån helg sen, var riktigt trist!! Fula illaluktande lik som var med...man ville inte dansa med nån av dom! Men kan mycke väl tänka mig att fara på dans, om de finns nå snygga killar där så dansar man ju mer än gärna en fox =P

Imorn är de planerat att fara på Skebuss o basta o dricka vin, blir väl en sväng på puben oxå. Är bara jag,Jonte o Johan än så länge men de blir nog trevligt de oxå. Kommer säkert dyka upp nå fler. Såg idag när jag var hos Jonny att de var pubkväll med trubadur på Skebuss imorn, så de blir ju intressant o se hur många som är på de. Vi ska inte dit dock! Tänk om de är en massa äckliga karlar i bastun =/ Usch!!

Har även hunnit städa på gummiverkstan o tvättat idag =) Änglarna har åkt till Mattias igår, så nu är man barnledig fram till onsdag. Känns lite tomt! Har faktiskt gott riktigt bra för dom att bo här i veckan. Tobias låter så himla förståndig när han pratar om de "Nu ska ju jag bo hos dig flera dagar mamma. Sen ska jag bo hos pappa i huset" Sötnos. Trivs i alla fall superbra i lägenheten, har inte stött på nå monster än! Skyller ALLA ljud på grannarna...känns bättre då!



Stybbe, tränar inför utställning nästa helg! =)





Lite höstkort på kusinerna =)

Hittade ett urgulligt kort på mig själv =)


Kommentarer
Linnea

Såå otroligt söt du va Sandra!!Man vill ba pussa dej!! :D

2009-10-08 @ 17:59:31
Sandra

Hahaha... tack o tack =)

2009-10-09 @ 11:03:11
URL: http://sajjaw.blogg.se/
Anonym

Hejsan!!



Gud vilka fina höstbilder, när de tittar fram vid knuten , som gjort för en förstoring.

Nu ska jag kopiera den rätta adressen å klistra in på min sida....Tjingeling!!

2009-10-12 @ 14:31:56
URL: http://wwwjennieskreativasida.blogspot.com
Sandra

Tack Jennie =)

De är Viktoria som alltid kommer på den bra iden att ta fina höstkort på kusinerna =D

2009-10-12 @ 17:18:35
URL: http://sajjaw.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0