Söndag !

Haft en jobbig natt me lilla Eddy som har grinat hela natten o klagat på att han haft ont i örat. Fick alvedon o vatten o lyckades sova lite i alla fall. Imorse hade han 40 graders feber stackarn =/ Fråga han imorse om han hade ont i örat men han hade bara ont i pannan... inte undra på med den febern. Han fick i alla fall en till alvedon. Helt otroligt att barn kan va så pigga trots så mycke feber, själv hade man legat däckad i sängen!
Vi for i alla fall till lekparken på Fredriksberg, hade lovat Tobbe. Ingen mår ju dåligt av lite friskluft. Inte lika soligt idag men varmt, solen kom mer på eftermiddan. Eddy var i alla fall så pigg att han kunde springa runt o leka, syntes att han inte va riktigt hundra men ändå =) Oliver kom till lekparken med så Tobbe fick en kompis o Eddy sprang efter ;)

Efter lunch for vi till Lars o Victorias lekpark o Tobias va med Petter o Eddy fick vara hos dom medan jag for o sprang med Camilla. Guld värt att dom kan vara där o leka =)

Jag o Camilla körde Dag 2 på löpschemat, ganska jobbigt de med. Men skönt att få de gjort. Var dock lite varmt på dagen!

Efter middan åkte vi upp till Erik o Maria för att hämta Stybbe, han har varit på utställning i Pite igår. Gick jättebra o dommarna tyckte om han, fick bra kritik trots att han är i största laget. Men han är snygg =) Barnen ville leka med Saga o Smilla en stund så jag följde Maria till stallet o hjälpte henne att tvätta upp Murre som åker imorgon. Hon har sålt han till Finland. Han var ganska skitig sen är han ju vit oxå =P Han är himla fin =) 

Nu har ja äntligen kommi hem o satt mig i soffan, tror de blir en tidikväll. Ska jobba på ICA imorn o barnen ska till mormor för dagis är stängt pga nån utbildning. Blir så trött på dom där utbildningarna, tycker dom är lite väl ofta oxå !! Ska prata lite med älsklingen i telen innan jag går o lägger mig, han kommer ju hem snart !! =D

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0