Hej å hå ...

Oj nu var de länge sen ja blogga ... kommer bli mest bilder idag tror jag.
Var ska man börja, har ett helt nytt liv sen sist ja skrev. Hänt en hel del kan man säga men bäst av allt är att ja träffat Johan, som numera är min sambo i Burran =D Känns helt underbart !! Vi har hunnit vara till Thailand hela familjen, där vi även förlova oss ... såååå romantiskt på en strand i solnedgången =) Kan de bli bättre? Johan är de bästa som hänt mig, är så otroligt glad att vi träffa varandra. Vi har hunnit ha många fina stunder tillsammans o fler kommer de att bli. ÄLSKAR DIG JOHAN!!!




Har även hunnit vara på min första cykelfest i lördags, var mycket trevligt. Aningen mycke dricka kan jag väl erkänna. Men själva grejen är ju helt underbar. Måste fara på fler om nån orkar ordna vill säga, är ju en del jobb med de ! Så mycke bra jobbat av er som ordna de :)

Sen fick jag akut va barnvakt till Saga o Smilla, Maria var sjuk... riktigt sjuk. Så ja hoppas hon blir bättre :S
Erik ringde vid 17 o fråga om jag kunde ha barnen för att hon va tvungen åka på akuten. Självklart ställer man upp så dom kom hit direkt från dagis, fick middag sen bar de iväg till flygplatsen för Älsklaingen skulle fara o jobba. Sen hann även Kathrin komma förbi en sväng, vilket va trevligt har inte träffa hon på länge. Var dock lite stressad så ja hoppas vi ses snart igen under lite lugnare former :) Tråkigt att Johan e borta, tur att barnen kommer imorn så de inte bli så tomt ! rik ringde nu i alla fall... Maria blir kvar över natten men mår bra, skönt!

Har även hunnit gå stavgång med Frida, mycket bra !

Tror i alla fall vissa kommer bli glad att de kommit ett nytt inlägg ;)

Ska lägga in lite bilder från Valborgs o annats =) Sen blire SOOOOOVA !!


Bygdsiljum

Stugan i Kåsböle

Kåsböle

Valborgs i Kåsböle:






Min otroligt söta sambo som älskar att grilla o spela x-box ;) Puss på dig! :





Kommentarer
Johan

Vilka fina bilder darling........love u.....mest

2010-05-11 @ 23:44:03


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0