Hakatjärn

Igår fick man jobba som en vanlig dödlig, inga lediga klämdagar här inte ;) De var ändå en bra dag, bonade golv. De är ju de bästa med städjobbet för de blir sååååå fint =) Så jag kunde gärna jobba.

Barnen fick vara på Liljegården eftersom Solbacken va stängt (dom slår ihop dagisarna när de är klämdag)men dom fick kortdag för Victora åkte o hämta dom efter lunch o drog iväg med husvagnen till Hakatjärn, ligger hitanför Ånäset. Mor o far och Åke o Elisbeth var oxå där. Själv fick ja jobba dagen ut o kom lite senare. Men vilket väder vi fick =) Var helt underbart. Sen att sova i husvagnen är hur skönt somhelst !! Kom dit vid fem o fick mig ett välförtjänt vinglas sen tog vi en promenad o sen blev de grillar =) Satt vid elden hela kvällen o barnen var o kasta sten i vattnet o sprang i skogen. Så härligt. Gick även åska på kvällen, inte så ofta man få va med om de i mitten av Maj, men solen titta fram igen efter de. 

Var egentligen bara en sak som fattades, min andra hälf, min älskling, mitt allt !! Johan =( Saknar han verkligen supermycke, är lite jobbigt ibland. Men som sagt, jobba bör man, sen så är de ju såååå mysigt när han väl kommer hem igen. Kan vara ganska bra att sakna varann ibland tror jag =) Vi hinner ju inte bli less varann i alla fall ;) Tur han kommer hem på onsdag!

Idag har man vari lite trött ;) Sen har de varit så varmt o skönt, gick knappt o sitta i solen ju. Men så härligt. Man blir fasiken helt slut av att inte göra någonting, har typ sutti i solen o lega o sovi i husvagnen hela dan. Fast vi tog en sväng till Ånäset o kolla skor med, dom har jättefina skor där. Blev dock bara skor till Tobbe som han ska få när han fyller år =) Lars o Victoria for hem tidigare för Julia hade match i afton så Tobias åkte med dom hem så kunde han vara med Nova o Petter. Eddy fick stanna med oss, han är inte riktigt frisk lillgubben, verkar lite seg o snoret rinner sen klaga han på att han hade ont i örat så ja hoppas han inte få öroninflammation =/ Han blev lite piggare efter vi vilat på dagen i alla fall.

I afton kom Camilla, Johan o Hugo på besök i husvagnen. Så vi åt middag där o gick en promenad runt sjön. Var superfint där. Har tagit en massa kort närmare bestämt ca 270 kort ;) Blir liiiiite svårt att välja vilka jag ska lägga ut! Sen for vi hem o hämtade Tobias så nu sover barnen, dom e rätt slut efter helgen =) Imorn blir de troligtvis att fara till lekparken sen ska jag o Camilla försöka oss på dag 2 på Patriks löpschema ... undra hur de går ??

Har haft en riktig kanonhelg måste jag säga, känns som de e söndag idag dock. Så man får som en extradag på helgen =) Blir en tidigkväll tror jag !











Hugo !



Kommentarer
Anna

Härliga bilder du tar.

2010-09-27 @ 20:10:03
URL: http://missaiv.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0