Todilooo ...

Hann aldrig skriva igår, jobba på ICA från 8.30-18. Sen åkte ja upp till mor o far som hade barnen eftersom dagis va stängt. När ja lix va där fick ja middag sen passa ja på att tvätta bilen som va aningen lerig efter färden till Hakatjärn. Men nu är de ren Älskling ;)

Idag har ja jobbat på Serviceminde, jag o Jeanette har varit i stan o städat. Haft en superdag måste ja säga... tror båda va aningen trötta för vi skratta åt ALLT ... Men kul var de =) Trodde ja skulle få va ledig imorn men ska jobba 2 timmar på morgonen innan ja hämtar älsklingen på flyget. Som jag har längtat efter han, tänk att en vecka kan kännas så länge. Men snart e han här.

Jag o Camilla har även hunnit med pass 3 på löpschemat. Vi sprang runt sundet, tog ca 40 min så ja e rätt nöjd. Kan ju bara bli bättre ;) Gick i alla fall riktigt bra o springa indag. Vissa dagar känns de sååå skönt medans vissa dagar kan va riktigt tungt. Sen hann de bli lite svalare ute!








Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0