Underbar helg i Kåsböle =)

Har bott i "våran stuga" i Kåsböle hos Johans föräldrar i helgen. Är helt perfekt att kunna åka dit o slippa sitta i lägenheten. Där har barnen o hundarna en hel gård att leka på =) Vi åkte dit redan Torsda afton, jag jobba fredag så barnen o Johan fick leka hela dagen. Skönt för dom att slippa dagis en dag. Tror barnen trivs bra i stugan. Jag trivs då där, så himla skönt att kunna släppa ut barnen o hundarna =) Sen var de ju inte helt fel att äta grillat freda o suring på lördagen *mums*

Var även in till stan på lördagen så Johans föräldrar va snälla o var barnvakt. Tack för de =) Johan var o klippte sig och jag provade linser. Vill inte ha glasögon för ja tycker att ja blir såååååå ful i de ... Så ja ska testa på linser. Gick super o sätta in o allt, har ju ett brytningsfel så linser är ju tyvärr inte optimalt för mig. Men testa går ju. Gick riktigt bra första dagarna men idag har de kännts sådär, sett lite suddigt osv. men tror de beror på torra ögon. Ska testa i 3 veckor sen ska jag tillbaka på återbesök så jag har ju till dess på mig att känna efter, annars får man bita i de sura äpplet o skaffa glasögon. Men ja håller tummarna =)

Köpte även presenter till barnen och inbjudningkort till Tobias kalas, känns skönt att ha de gjort =) Är ju fortfarande rätt lätt att köpa presenter till dom. Tobias ska få en ny cykel o nya hjälmar ska dom få. Tobias har ju lärt sig cykla utan stödhjul =D Är sååååå stolt !!

Har slutat på ICA nu oxå o gått tillbaka till städjobbet. Känns rätt skönt, blir tidigare mornar men då slutar man bättre tid.

Ikväll har jag o Camilla kört 1000 m intervaller, jobbigt som f-n men samtidigt kul =) Körde 4x 1000 m med 2 min vila mellan. Är väl rätt nöjd med tiderna, lyckades öka på sista =P varv 1: 4,56 2: 4,57 3: 5,04 4: 4,51 ... =)
På onsdag ska vi nog prova på att springa 1 mil. Får se hur de går.

Lite kort på hundarna:



Stybbe flyyyyyger =P

Holmen:




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0