Ny vecka=nya möjligheter =)

Igår var jag o barnen till Bygdsiljum en sväng. Skulle nämligen vara med på Marias "gummibandsträning" på Martinssons... ojojoj... var typ lika jobbigt som ja trodde. Vilken träningsvärk ja fick oxå *skönt* De ska kännas att man har tränat. Var dessutom jävligt kul, brukar vara de när Maria kör, hon är inte riktigt klok!! ;)

Idag har ja varit på spinning på morgonen, sen möte med min jobbchoach Linda =) Hon ska nu lära mig skriva CV, de är fan inte lätt. Man vill ju inte gärna skryta om sig själv o dessutom skriva så långt ?! Kommer bli svårt, men skönt att vara me Linda o slippa arbetsförmedligen i 3 månader =D Ska kolla lite om praktikplatser oxå så slipper man gå hemma. Kul att prova nått nytt, har ju typ bara haft städjobb. Vilket jag iof trivs jävligt bra med om man har rätt arbetskamrater!

Nä nu ska jag spela gitar hero !!



Klockren bild !!


Kommentarer
Frida

Haha gullunge där.... Ja va ska man säga... Haha. Hoppas att du spöade fett i Guitar Hero!

2009-11-16 @ 23:07:25
Sandra

De gör jag ALLTID Frida ;)

2009-11-17 @ 17:17:14
URL: http://sajjaw.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0